مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكة نونا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
المواضيع الأخيرة
» واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:23 pm من طرف جسمى

» لابسة من غير هدوم ـ اضحك مع الشيخ محمود المصرى
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:53 am من طرف جسمى

» اضحك مع الشيخ محمود المصرى
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:50 am من طرف جسمى

» كيف تختار زوجتك ؟ اضحك كثيرا مع الشيخ محمود المصرى
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:46 am من طرف جسمى

» الى جنة الخلد قصة مبكية جدااا للشيخ محمود المصرى
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:43 am من طرف جسمى

» سؤال من متصلة اصاب الشيخ محمد حسان بالذهول
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:31 am من طرف جسمى

» تتر برنامج خدعوك فقالوا
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:22 am من طرف جسمى

» تتر برنامج على باب الجنة
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:13 am من طرف جسمى

» تتر برنامج فضفضة
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:00 am من طرف جسمى

» تتر برنامج ليلة فى بيت لنبى
واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:56 am من طرف جسمى

البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NONA&DODA
الادارة العامة
الادارة العامة
NONA&DODA

توقيت المنتدى :

واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه Empty
مُساهمةموضوع: واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه   واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 02, 2010 4:20 pm

أنا مش عايز أتجوز....
يا عالم أنا مش مهيأ نفسيا لفكرة الجواز . مش مستوعب فكرة إنى أصحى الصبح ألاقى كائن آخر جنبى فى السرير ومش متخيل نفسى باجرى بالبيجاما أجيب الفول والعيش لفطار العيال أو راجع البيت لافع تحت إيدى بطيخة أو كيس فاكهة وماشى ولا يوليوس قيصر وهو شايل خوذته تحت دراعه يا جماعة راحة البال مش بالساهل .ماأقبلش تحت أى ظرف من الظروف إنى أتنازل عن الأمن والإطمئنان إللى عايش فيه واجيب لنفسى القلق وأنام وأنا عينى مفتوحة خايف على الفلوس إللى فى جيب البنطلون . انا مرتاح كدة. ليه بقى أجيب إللى تشاركنى فى مواردى أو تحد منها وتستنزفها وأنا أصلا مواردى محدودة . ليه أجيب لنفسى وجع الدماغ وأرضى إن واحدة أياَ كانت تقف تملينى طلبات كأنى شغال عند إللى جابوها . ليه أعيش قى رعب وفوبيا يوم الخميس المنتشرة بين المتزوجين . أتجوز ليه أنا بقى حد عاقل يقولىّ سبب واحد يخلينى أتورط فى جوازة.
يقولولى إتجوز علشان اللقمة الحلوة والهدمة النضيفة والنومة الهادية
ياسلام .... على كدة الواحد يطلب إيد الشيف شربينى ولاّ يكتب كتابه على غسالة زانوسى أو يخطب مرتبة تاكى....
90%من بنات حواء معرفتهم بالطبيخ زى معرفتهم بعلم الفلك وال10% الباقيين بياكلوا أكتر من إللى بيطبخوه وبعدين جدتى كانت مريحانى من التلات هموم دول قصدى اللقمة والهدمة والنومة بس كانت بتحلم إنى أتجوز قبل ما تقابل وجه كريم لكن دة للأسف ماحصلش . كانت فكرتها عن عنوسة الولد ماتختلفش كتير عن عنوسة البنت دى حتى كانت بتشوفها أصعب لدرجة تخلى الناس تشك فى ذكورة عيلة بحالها علشان كدة كانت يوم بعد يوم تحاول تقنعنى بسبب جديد للجواز مرة تقول ياإبنى ولادك هايموتوا فى ضهرك إتجوز وهاتلك عيل إفرح بيه ومرة تانية تقول يا إبنى الدنيا كل يوم بتغلا والأسعار كل مادة فى الطالع وأسهم البورصة طالعة نازلة جايبة الخراب المستعجل للناس إتجوز النهاردة باللى معاك أحسن مابكرة تقل قيمته ومايسواش والناس تعطيك على قفاك ومرة تالتة تقول يا إبنى الأعمار بيد الله وإذا كنت عايشالك النهاردة مش هاعيشلك بكرة إتجوز وخلينى أفرح بيك قبل ما أموت ....
وكان أغرب سبب حاولت تقنعنى بيه لما قالت لى . يا إبنى مخدات البيت كلها إتقطعت وماعدش مخدة سليمة . إتجوز بقى وإرحمنى من نومتك الغريبة دى ....صراحة كنت قربت أقتنع بس إللى إستغربت له . إنها كانت تقول إتجوز ... إتجوز وعمرها ما رشحت ليا عروسة .. يمكن علشان ماتعرفش بالظبط مواصفات صاحبة النصيب فى إبن إبنها الحبيب ....
https://nona29.yoo7.com
جسمى
نائبة للمنتدى
نائبة للمنتدى
جسمى

توقيت المنتدى :

واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه Empty
مُساهمةموضوع: رد: واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه   واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:23 pm

جاااااااامدة اوووووى يا نونا ميرسى يا جميل تسلم الايادى

شكرا لك جسمى

واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مرة واحد ماشى مع مراته على كورنيش النيل فابيقولها شايفة القمر ياقمرايا قالتله شايف النيل يامنيل.
» بسببها‮.. ‬مات واحد‮ ‬ودخل اثنان السجن‮!‬
» تعالواا بسرعة كل واحد يأخد عديته ويختار اللى عايزه