مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكة نونا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:23 pm من طرف جسمى

» لابسة من غير هدوم ـ اضحك مع الشيخ محمود المصرى
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:53 am من طرف جسمى

» اضحك مع الشيخ محمود المصرى
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:50 am من طرف جسمى

» كيف تختار زوجتك ؟ اضحك كثيرا مع الشيخ محمود المصرى
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:46 am من طرف جسمى

» الى جنة الخلد قصة مبكية جدااا للشيخ محمود المصرى
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:43 am من طرف جسمى

» سؤال من متصلة اصاب الشيخ محمد حسان بالذهول
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:31 am من طرف جسمى

» تتر برنامج خدعوك فقالوا
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:22 am من طرف جسمى

» تتر برنامج على باب الجنة
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:13 am من طرف جسمى

» تتر برنامج فضفضة
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:00 am من طرف جسمى

» تتر برنامج ليلة فى بيت لنبى
من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:56 am من طرف جسمى

البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

من مشاكلنا يلا شاركوني

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
asmaamarsilia
نجمة المنتدى
نجمة المنتدى
asmaamarsilia

من مشاكلنا يلا شاركوني Empty
مُساهمةموضوع: من مشاكلنا يلا شاركوني   من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 21, 2010 12:54 pm

انا بدي احكي لكل الاباء والامهات وكل الكبار
احنا ان شالله شباب المستقبل
والرسول صلى اله عليه وسلم قال علمو اولادكم الرمايه والسباحه وركوب الخيل

بس في مشكله بنواجها انو اذا بدنا نتعلم مثلا السباحه بنلاقي اهلنا خايفين علينا شو السبب
اناالحمدلله بمارس رياضة الكراتيه وحاصل على الحزام الاسود واحد دان وقدرت اقنع اهلي من خلال ممارستي للكراتيه اني امارس رياضة السباحه والحمدلله اتقنتها
انا بدي اعرف شو السبب انو الاهل بيعترضو على رياضة السباحه لانها مشكله كانت مواجهتني وهلأ بتواجه اصحابي
احكولي شو السبب وكيف نقدر نقنع اهالي اصحابي بهذه الرياضه
البرنسيسة
مراقبة عامة لمنتدى نونا وبرنسيسة المنتدى
مراقبة  عامة لمنتدى نونا وبرنسيسة المنتدى
البرنسيسة

مُساهمةموضوع: رد: من مشاكلنا يلا شاركوني   من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 06, 2010 10:26 am

ممكن نقول لانها ممارستها صعبة

عشان كدة خايقىن

اممممم بصراحة مش لاقىة سبب مقنع

مىرسى ـىاقمر على التوبيك
جسمى
نائبة للمنتدى
نائبة للمنتدى
جسمى

توقيت المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: من مشاكلنا يلا شاركوني   من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 1:26 pm

اانا بتهايقلى هما خايفين لأن ممارسة السباحة مش سهلة خاااااالص وبتعرض اللى بيمارسها للخطر انا عن نفسى اما كنت بس حد بيعلمنى السباحة اتعرضت للخطر اكتر من مرة وكان من الممكن انى اغرق بجد بس كنت بتنقذ على اخر وقت عشان كده بقول ان مش سهلة ممارستها وبتهايقلى عشان كده الامهات بيخافوا وانا كمان عندى رأى تانى ممكن ميكونوش بيعلموا الحاجات دى والانشطة الاخرى كمان بسبب المديات اه مش عايزاكم تستغربوا فى ناس فعلا متقدرش تشترك فى نادى عشان تعلم ابنائهم السباحة او اى نشاط تانى وده بتهايقلى بيكون سبب منتشر جدااااااااااااا وكمان بتهايقلى لو اتعمل اماكن يمارس فيها الناس الرياضة ومتكونش غااااااااااالية زى النوادى كده او تنخفض اسعار النوادى شوية ممكن ده يشجع الناس انها تودى ابنائها يمارسوا الرياضة ولكن هما الان الطفل حتى لو عنده حب ممارسة كرة القدم بيتركوهم فالشوارع لأنهم لم يمتلكوا مال حتى يأخذوهم للنوادى وده كان دليلى على ان المديات بتـأثر فعلا على ممارسة الرياضة . سورى يا جماعة طولت عليكم فى ردى شوية بس انا كمان عايزة اشوف ايه ردكم على كلامى واللى قولته صح ولا غلط
سمسمة محمد
نجمة المنتدى
نجمة المنتدى
سمسمة محمد

مُساهمةموضوع: من مشاكلنا يلا شاركوني.   من مشاكلنا يلا شاركوني I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 1:57 pm

صح ياجسمى كلامك مقنع جداااااااا جدا انا كنت هقول كده بردك بس انتى سبقتينى.
بس طبعا احنا بنشكر اسماء جدا جدا على موضوعها الجميل.
من مشاكلنا يلا شاركوني 361507 من مشاكلنا يلا شاركوني 361507

من مشاكلنا يلا شاركوني
صفحة 1 من اصل 1