مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
اهلا وسهلا بك يا من شرفتنا بدخولك منتدى نونا ونتمنى ان ينول المنتدى اعجابك وان تجد ما تبحث عنه لدينا ونتمنى ايضا انضمامك لمنتدانا المتواضع

مع تحيات ادارة منتدى ....N .... O.... N .... A
مملكة نونا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكة نونا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» واحد مش عايز يجوز شوفوا هيقول اييييييييييه
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:23 pm من طرف جسمى

» لابسة من غير هدوم ـ اضحك مع الشيخ محمود المصرى
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:53 am من طرف جسمى

» اضحك مع الشيخ محمود المصرى
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:50 am من طرف جسمى

» كيف تختار زوجتك ؟ اضحك كثيرا مع الشيخ محمود المصرى
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:46 am من طرف جسمى

» الى جنة الخلد قصة مبكية جدااا للشيخ محمود المصرى
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:43 am من طرف جسمى

» سؤال من متصلة اصاب الشيخ محمد حسان بالذهول
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:31 am من طرف جسمى

» تتر برنامج خدعوك فقالوا
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:22 am من طرف جسمى

» تتر برنامج على باب الجنة
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:13 am من طرف جسمى

» تتر برنامج فضفضة
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 5:00 am من طرف جسمى

» تتر برنامج ليلة فى بيت لنبى
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:56 am من طرف جسمى

البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها.

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سمسمة محمد
نجمة المنتدى
نجمة المنتدى
سمسمة محمد

بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. Empty
مُساهمةموضوع: بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها.    بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 7:24 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ارحب بكم جميعا بموضوعي النقاشي المتواضع ,,فأهلا وسهلا بكم وبنقاشكم معي

اليوم موضوعي حول الاب وعدم اهتمامه باولاده وتفضيل اخوته على اولاده

من اعتبره ابي يقوم بماعملتي بطريقة سيئة يانبني يفعل المستحيل لاذائي اصبحت اشك انه ليس بابي نعم انه ليس ابي لو كان ابي لما قال لي انت سخيفة لو كان ابي لما قال لي انت دون فائدة لو كان ابي لعاملني بطريقة حسنة و تبقى لو لو لو ...الى ما لانهاية نعم اقولها و اكررها ابي سيء لا احبه

انه يعامل اخته افضل مني انه يحسسني اني لست ابنته لماذا ياابي لماذا يا ابي ماهو ذنبي اضن ان ذنبي هو انني ابنتك لكن ليس باليد حيلة القدر رماني عندك ماذا اعفل ما عليا سوى الرضا بقدر الرحمان

هذه حالة فتاة مسكينة ابوها يعاملها بطريقة سيئة نعم من كلامها عنه في اول اعتقدت انه زوج امها لكن في الاخير قالت لي لا انه ابي وانا اكرره

في الحقيقة لم اسمع يوما ان بنت تكره اباها

لكن ربما للاب اسباب خاصة في معاملة ابنته بتلك طريقة لكن مهما كان سبب

تبقى ابنته ويجب عليه معاملتها بطريقة سيئة

عزيزي اقارئ ما رايك في موضوع؟

هل الاب ظالم هنا؟

كلمة توججها الى فتاة؟

مع تحيااااااااااااتى...........
 بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 830558  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 361507  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 361507 وردتى
جسمى
نائبة للمنتدى
نائبة للمنتدى
جسمى

توقيت المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها.    بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 6:17 am

طبعا ميرسى يا سمسة على مواضيعك وعلى كل حاجة بتعمليها فى المنتدى هنا وحبيت افتح باب النقاش فى الموضوع اللى طرحتيه علينا ده بس انا اعتقد بنسبة 99% او 100% كمان ان مفيش اب بيكره بنته لكن ممكن اه يفضل ابن من ابنائه على التانى لكن ستحالة يكون بيكره وممكن كمان يكون شايف انه لما يقسى على اولاده كده هو بيربيهم تربية صحيحة او بيعلمهم الاحترام بشدته دى مع ان ده غلط بس فى ناس بيتهيقلهم ان ده صح وطبعا موضوعنا لسه مخلصش وبابا النقاش لسه مفتوح واتمنى اشوف المزيد من التعليقات

مع تحياتى

جسمى
سمسمة محمد
نجمة المنتدى
نجمة المنتدى
سمسمة محمد

مُساهمةموضوع: بينالحقيقة والسراب بنت تكراه اباها.    بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 9:28 pm

بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 645172  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 645172  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 645172  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 645172  بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. 645172
ازيك ياجسمى عاملة ايه.
بوصى هو انا الى خلاانى اكتب الموضوع ده ان الحوادث كتر فكنت بقرا فالقيت حادثة بتقول حادثة مولمة جدا بصراحة انا هحكيها ان شاء الله فى قسم اخبار الحوادث وقصة تحس ان هى فعلا الاب فيها بيكره بنته ده بس الى خالنى اكتب الموضوووووووووووووووع بس مش اكتر بس فى بنت تكره ابوها من كتر القسوة عليها بس الاب فعلا هو عمره مايكره بنته بس فى قصة لسا حاصلة انا هكتبيها فى قسم الحوادث.

مع تحياااااااااااااااااااااتى...........................................
جسمى
نائبة للمنتدى
نائبة للمنتدى
جسمى

توقيت المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها.    بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها. I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 9:21 am

او يا سمسمة انا مستنية القصة دى بس يا ريت تكون فى اقرب وقت

وتحياتى ليكى وميرسى كتييييييير على مجهودك يا جميل

بهديلكم  قلبى وردة مووف

شكرا لك شكرا لك شكرا لك شكرا لك شكرا لك

بين الحقيقة والسراب بنت تكره اباها.
صفحة 1 من اصل 1